0

Förlåt för noll uppdatering den senaste dagen. Har bara inte orkat...

Idag, som ni såg på förra bilden skall jag plugga och träna, vad jag skall träna får ni ett inlägg om senare idag. Är peppad och nervös men det verkar grymt (grymt=både kul och jobbigt) så jag hoppas att jag orkar ;) 

Orken finns verkligen inte till något, förutom att gymma och träna, är sjukt peppad och motiverad och när jag tränar är det ända gången jag riktigt slappnar av och orkar fokusera, vilket skrämmer mig lite. Jag vill inte fastna i träningen och "glömma" av allt annat... Men det är när jag tränar som jag mår som bäst just nu. 
Jobbigt läge. 

Känner mig små sjuk och skulle jag ta tempen nu är jag 95% säker på att jag skulle ha feber, därför struntar jag i att kolla ;) 

Alex är hemma och sjuk, feber, illa mående mm, vilket suger för han har praktik nu i två veckor och har hamnat på ett grymt ställe inne i Kinna. Han får åka Ferrari och massa andra häftiga bilar ;D 
Jag tyckte att han skulle ta reda på när det är Ta med din syster till jobbet dag men det var han inte så intresserad utav, haha ;) 

Nu skall jag ta lite lunch (fruktsallad) och sedan sätta mig och plugga igen. 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0