Afro + crosstrainer

Hej! 

Afro passet idag var annorlunda, på ett bra sätt. Den vanliga ledaren/instruktören var hemma och tog hand om sitt sjuka barn så eftersom det var ny instruktör var det nytt pass. 
Var lite mer dans, alltså... det var mer danssteg och det kändes som något man skulle kunna visa upp på en föreställning, det gör verkligen inte det vanliga passet, haha eller ja, framförallt inte med mig i gruppen ;) 

Efter passet körde jag crosstrainer i en kvart innan jag och mitt rinnande svett gick in och tog en välbehövlig dusch. 

Väl hemma åt jag hemmabakad pizza och nu sitter/ligger jag uppe i min säng redo för några intensiva plugg timmar. 

Innan jag skall sova skall jag helst hinna med att smörja in mig, ta ett fotbad och göra något år mina hemska naglar. 
Har aldrig, aldrig, aaaldrig haft så här fula naglar, dem delar på sig i lager och nagelbanden skall vi inte ens tala om. Jag vet seriöst inte vad som har hänt, vitamin eller protein brist kanske? Jag har ingen aning. 
Hittade några tips på Google (min bästavän) som jag tänker testa, ger det några veckor och hjälper det inte får jag helt enkelt kolla upp vad det kan ha för förklaring. 

Nä, nu måste jag verkligen plugga. 

Kram

Påväg till gymmet. 


Påväg till bussen.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0