Älskade lördag!

Åh vilken bra lördag jag haft/har, helt otrolig! 

Började med en god frukost, frallorna blev nämligen jätte goda så det åt vi allihopa till frukost. Solen sken och det såg ut som en väldigt fin vår dag. 

Så allihopa förutom Malin gick ut på en promenad, tyvärr hade solen nästan försvunnit men jag knäppte några fina kort med Nikon som jag skall fixa imorgon. 
När vi var på åkern och hade varit ute i ca 30 minuter ringde det på pappas mobil, då var det Peter och Petra som köpt med sig fika och kom för att säga hej och krama om oss, mysigt! Så vi vände och så blev det fika och prat :) 

När dem åkt satte jag igång i mitt rum, är huuuur fiiiint som helst där nu, är inte riktigt klart än men, åååhhh vad fint det blir :D 

Nu är maten snart klar, blir något som heter Grekisk färslimpa med fetayoghurt, verkar helt okej och jag kan ta lite kort och lägga upp recept imorgon, om ni vill? :) 

Nu skall jag slappa lite innan det är dags att äta, ikväll blir det film och chips. 


Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0