Bananpannkakor

Hallå! 

Pluggandet går framåt, visade sig att jag har ganska mycket kvar, trodde nämligen att jag var klar men det är bara att köra på :) woho.

Sitter och äter bananpannkakor/plättar, jag är nämligen världens sämsta på att göra pannkakor därför blir det allltid plättar när jag gör och nu är verkligen inget undantag. 

Det är iallafall riktigt gott, mycket godare än vad jag kommer ihåg att det var förra gången jag åt det, och receptet kommer längre ner i inlägget, nu ser ju inte mina plättar lika goda ut som det gör på alla andras bilder men jag kände helt enkelt inte för att ta bussen till närmsta affär för att köpa kesella och massa bär ;) 

Ikväll skall jag gå på Es 3 föreställning i Skene, det är ju min gamla (gamla gamla) klass, haha jaja jag gick med dem runt en halvtermin i ettan, så jag vet ju vilka alla är och vad alla kan göra så det skall bli kul att se hur alla har utvecklas och hur bra alla är nu.
Åker dit med Ida och så får vi hoppas att det är så bra som jag tror att det är :D 

Nu är lunchen i magen och jag skall kila ut med Spyker, kolla om tvätten är klar och sedan fortsätta plugga. Härliga ledarskap och organisation, längtar tills du är över... 

Puss


Recept till bananpannkaka: 

1 banan 
2 ägg
Vaniljsocker
Bakpulver 

1. Mosa ner bananen i en bunke med en gaffel. 
2. Knäck äggen och smula ner lite bakpulver och vaniljsocker. 
3. Vispa med elvisp.
4. Stek dina pannkakor eller plättar.
Klaart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0