Blä.

Åh, jag känner inte alls för att plugga, eller egentligen gör jag det för matten är faktiskt rolig men jag vill bara gå runt och pyssla, plocka där det behövs, dammsuga, damma, diska, tvätta m.m 

Idrottssamtalet gick iallafall bra, efter det pluggade jag lite innan jag gick ut och hängde ut två maskiner tvätt, så härligt! 

Nu har jag varit nere och gosat med kissarna, vet inte om jag skrivit det men Gollum blev påkörd för någon vecka sedan så nu är det bara Micke och en ny katt kvar, den nya katten är en herrelös katt som bestämde sig för att flytta in hos oss för någon månad sedan, en granne hade försökt ta hand om honom men kissen hade vägrat och istället flyttat in här, han är väldigt skygg och är nog inte van vid människor alls men nu börjar han komma när man ropar och han älskar när jag kliar honom vid öronen.  
Vi har lite problem med vad han skall heta bara, vi kallar honom Råttsvans för han har en riktigt tunn och äcklig rått liknande svans men det kan han ju inte heta ;) Sixten funderar jag på men nä jag vet inte... 


Vad tycker ni han skulle kunna heta? 

Jaha, nu är det väl lika bra att jag sätter fart och pluggar, träning vid fyra och sedan har jag massa att baka. 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0