Box

God morgon! 

Vaknade vid sju av att Spyker stod utanför dörren och gnällde, släppte in honom och så låg vi och myste innan jag gick ner med honom till pappa vid åtta. 
Gick upp vid halv tio, åt frukost och nu sitter jag i soffan och bloggar ;) 

Om lite mer än en timma åker jag och Alex till gymmet, vi skall köra ett box pass vilket skall bli jätte kul, är super taggad!  
Efteråt skall jag försöka hinna upp till Hemköp och köpa med mig lite som behövs till kvällens middag, får nog bli så att Alex får sitta nere vid busshållplatsen med väskorna och så kan jag springa och handla snabbt. 

I eftermiddag/kväll skall jag plugga, detsamma gäller imorgon. Skall nog hjälpa pappa att baka bullar sedan men för utom det måste jag verkligen plugga, plugga & plugga. 

Vi hörs när jag kommer hem igen, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0