En bra söndag!

Har legat på studsmattan i shorts och tublinne och pluggat matte i stort sätt hela dagen, sååå himla härligt! 
Ätit några kakor från igår och även en tårtbit... Ush..

Imorgon lägger jag och Alex i nästa växeln vad gäller träningen, två månader har varit kanon som uppvärmning så nu kör vi fullt ös medvetslös, typ ;) 

Ikväll skall jag skicka in matte uppdraget, träna och titta på film. 

Imorgon blir det en riktigt grym dag, åker in till Göteborg direkt på morgonen, går och shoppar innan jag åker hem och åker till gymmet för att köra ett afropass med Malin, awesome! :D 

Plugget är ganska lugnt just nu, eller ja, skall skicka in två uppdrag och sedan är det lugnt... 
Nästa måndag ska jag till skolan för att göra idrottstentan och ha naturkunskaps "lektion", ser faktiskt fram emot det :) 

Nu har vi precis grillat lamm och ätit klyftpotatis, olagligt gott. Är glad att träningsveckan börjar imorgon efter allt onyttigt denna helgen... 

Vi hörs, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0