trust has to be earned

Fick en kommentar om vem Lena är och varför hon flyttat ut så jag tänkte att det kanske är bra att jag förklarar allt, lite iallafall. 

Lena är min biologiska mamma som flyttade ut för ca en månad sedan och pågrund av personliga anledningar väljer jag att inte kalla henne för mamma längre. Varför skall jag kalla henne mamma när hon varken beter sig som en eller när hon inte ens behandlar mig som hennes barn?. 

Iallafall så är det så det ligger till. 

Därför håller vi nu på att möblera om och fixa här hemma, Lena flyttar in i en ny lägenhet i maj och då kommer hon och hämtar möbler men innan dess vill vi försöka få ordning. 

Pappa flyttar ner till gamla "spel/tv rummet" och jag flyttar in i pappas och Lenas gamla rum, "spel/tv rummet" hamnar i mitt gamla rum vilket blir super mysigt. Allt kommer bli hur bra som helst när det är helt klart så just nu är det lite kaos men allt är istort sätt klart nu som tur är :) 

Vi alla barn kommer bo hos pappa fullt ut och så får vi se vilka som sedan väljer att ha kontakt med Lena, jag vet själv att jag inte kommer acceptera det som hänt och umgås med henne än på ett väldigt väldigt bra tag. Är för sårad och nerbruten. 

trust has to be earned

Jag hoppas att detta gör det lättare för er att förstå mina kommande inlägg ;) 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0