Fruktsallad

Hallå på er! 

Åkte till en kompis igår vid 22 tiden, sov hos honom och tanken var att han skulle börja jobba två och då skulle Therese plocka upp mig och så skulle vi gymma, haha men så blev det inte ;) 

Vaknade vid halv elva och då blev han inkallad till jobbet akut då han var tvungen att åka med en boende till sjukhuset, så ja, jag klädde på mig och nu sitter jag hemma. 

Har gjort mig en härlig fruktsallad till frukost bestående utav kiwi, banan och äpple, super gott! 

Har tyckt det verkat lite konstigt för jag har mått ganska dåligt de sista dagarna, svettats ihjäl, frusit och varit sjukt varm om vartannat och nu fick jag min förklaring. Jag har troligtvis gått runt med feber i iallafall fyra dagar... Nu när jag kom hem tog jag tempen och ja, visst har jag feber. 

Men så länge jag inte har ont i halsen får det bli ett gympass, är jätte sugen på att ge mig ut på en jogging runda, så jag kanske skippar gymmet och tar dn längre promenad med Alex istället... Får se vad Therese och Alex tycker, annars är jag taggad på ett gympass :) 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0