Fullt upp

Hinner egentligen inte blogga men jag får väl kika in här och säga hej. 

Maten pappa lagade var bouillabaisse, alltså fisk soppa, jag, pappa och Lenis tyckte det var gott men dem andra gav tummen ner, fjantisar. 

Har bakat syltkakor, drömmar, gjort två sorters fluff, bakat ett par choklad kakor som jag skall skriva mer om imorgon och nu skall jag ställa mig och göra sista fluffet. 
Därefter ska minst två kladdkakor göras... 

Har ett matte uppdrag som skall skickas in idag egentligen, har bara en eller två frågor kvar att svara på men jag hinner verkligen inte. panik. Får skicka in det det första jag gör imorgon när gästerna åkt hem... Eller ja, efter att jag sovit middag ;) 

Imorgon skall det upp och sjungas för Malin som fyller 15 år och sedan är det fullrulle, det skall städas, bakas och fixas. 

Jaja, allt blir sjuukt gott så det är värt det! 

Puss

Påväg till gymmet 

Sooooool <3

Soppa :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0