Hem ljuva hem

Hejhejhejhej! 

Mrl passet var... både som jag väntat och inte. Absolut tuffare än jag trott att det skulle vara, eller a, jag visste ju att det skulle vara tufft men detta var tufft på ett helt annat sätt än väntat. 
Aja, svårt att förklara men det var ändå roligt, dessutom var halva passet ett annat pass, haha det lät konstig men jag får kolla upp vad det hette och skriva mer om det då ;) 

Nu har jag precis fått mat i mage och Malin var snäll och åkte med till hästarna så jag kan slappa i soffan ett tag. Hehe ;) 

Skall kolla om det finns lediga platser på några pass denna veckan och i såfall boka dem, är ett stort event på Corpus i helgen med föreläsningar och roliga pass, så det skall jag kolla upp lite noggrannare. 

Åh juste, jag har fått världens konstigaste grej med mitt vänstra öra... Börjar bli lite orolig men det kanske bara är en konstig förkylning eller något? :s 
Där ute där man har hörsnäckan (haha bra förklaring) har det svullnat upp och gör jätte ont, så jag kan inte lyssna på musik med hörlurar på vänstra örat. Men det gör bara ont när jag försöker sätta i en liten snäcka och man kan nog varken känna eller se svullnaden... 
Dessutom har hörseln börjat bli sämre nu, hör sämre och det sprakar och låter konstig.  
Så nu får det bli musik på bara högra örat, äta tabletter och så får jag hoppas att det går över snart! 

Vi höres! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0