Hemma

Nu är jag hemma från gymmet, ca en timma tidigare än planerat. Kom nämligen en 300 precis när jag skulle smita upp till Hemköp och köpa choklad för att ta död på en timma innan 330 skulle komma... Så jag hoppade på den och så hämtade pappa mig i Hyssna, vilket gick det med. 
Men det innebar att jag inte fick min choklad ;( delade känslor kring det där, haha ;) 

Tabatan var jobbig och tuff, men aldrig så där så att jag kände "det här gör jag aaaldrig om" utan det var kul och jobbigt. 
Körde någon magmaskin efteråt innan jag kände att kör jag mer nu spyr eller svimmar jag, var inte så sugen på något utav det så jag tog mig en dusch och åt min banan i stället. 

Väl hemma så gjorde jag havregrynsgröt, stod mellan det eller soppa så då fick det bli gröt och två ostfrallor. 

Imorgon skall jag upp tidigt, åka till psykologen, handla och sedan hem. Måste städa lite men fokus skall ligga på att plugga, innan jag på eftermiddagen skall bort och gymma och njuta i bubbelpoolen. 
Härlig fredag :D 

Nu skall jag skriva i hop något inlägg till imorgon och så hörs vi senare. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0