Klar för idag!

Åååhhh! Nu är jag äntligen klar med pluggandet för idag, imorgon gör jag det sista men det orkar jag inte tänka på just nu! 
Usch vad seg och trött jag är... 

Var med pappa och handlade middag till ikväll förut, vet inte om jag skrivit det men bilen har gått sönder så det är moppen eller bussen som gäller vart man än skall, så vi tog moppen till Hyssna handel, handlade och åkte hem igen, funkar faktiskt väldigt bra ändå :) 

Nu skall jag njuta av att jag är ledig resten utav dagen, borde städa mitt rum men det struntar jag faktiskt i och gör det någon annan dag istället.. Hehe. 

Vi hörs, puss

Hoppas att ni har en bra lördag! 
puss


Ser fram emot när jag börjar min spanska kurs. Oj vad jag just ljög... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0