Kompis.

Tjatja! 

Precis kommit hem från en kompis, åkte hem till honom igår kväll efter att jag kört ett toppen afro pass, duschat och ätit, skulle egentligen åkte hem vid 16:00 för då börjar mitt busskort gälla men så skulle han in till Hyssna nu så då passade jag på att åka hem eftersom han var snäll och betalade :)
Satt och pluggade i morse och fick seriöst gjort mer på dem timmarna hos honom än vad jag brukar få hemma på en vecka, haha.. typ. 

Nu har Spyker fått sig en promenad i vårsolen, för åhh så fint väder det är! 
Jag sitter och äter "frukost" och skall snart plugga lite till, detta är en bra tisdag! :) 

Kommer några inlägg senare. Puss

Världens sötaste hund.. <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0