Kväll.

Hallå. 

Usch vad trött jag är, kan inte minnas när mina ögon gick i kors så här mycket senast, jag är lixom för trött för att orka gå upp och lägga mig och sova, men det skall bli väldigt skönt sen när jag väl ligger i sängen ;) 

Träningen idag gick bra, körde armar, bröst och mage plus att jag körde intervaller på gångbandet. 
Har fått jätte ont i en punkt precis över högra knät vilket gjorde att jag valde att vila benen idag, man måste lyssna på kroppen! 
Men jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon, för det gör verkligen ont... Frågan är bara vad jag har gjort för det kom idag mitt på dagen från ingenstans, hmm konstigt. 

Efter träningen hämtade Therese upp mig och Alex och så åkte vi hem, åt Flygande Jacob och tittade på let's dance, och seriöst!!? Benjamin är ju obeskrivlig, han är verkligen sjukt bra! 

Nu skall jag gå och tvätta bort sminket och sedan gå upp och lägga mig.. Får väl se om jag orkar upp för trappan, haha nej men så farligt är det väl inte ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0