Måndag

Hej på er! 

Dålig uppdatering det senaste, jag vet och jag ber om ursäkt. 

Idag har jag varit i Kinna hos psykologen, åkte sedan och köpte presenter till Malin som fyller år på lördag och köpte dessutom med mig varsin semla till mig och pappa (en hemlighet, så glöm det du precis har läst Malin, det angående semlorna alltså...) 

Snart är jag redo att åka in till Kinna för andra gången idag, skall köra ett afro pass vilket skall bli väldigt skönt, bussen går vid 17:00 och så är jag hemma igen vid 20:00 skulle jag tro. 
Bra måndag helt enkelt! 

Nu skall jag packa väskan och sedan göra mig helt redo. 

Åh, jag har kommit in i värsta dippen, eller ja, jag skrev ju för ett tag sedan att jag saknar mitt ex och det tycks bara bli värre, inbillar mig att jag ser honom överallt och detsamma gäller hans bil. Egentligen saknar jag väl inte det vi hade utan det vi skulle kunna ha nu... 
Jaha, nu skall jag rycka upp mig och gå vidare. Hehe. 

Vi höres, puss & kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0