Måndag!

Hejhejhej på er! 

Jag har haft en jätte bra måndag och det hoppas jag verkligen att ni också haft :) 

Jag åkte in till Göteborg vid nio imorse, gick i massa affärer som jag aldrig varit inne i innan och jag fick köpt riktigt bra saker, tänker visa dem senare.
Tog en buss hem vid tre, bytte om, lämnade det jag köpt och gick ut till bussen (hade ca tjugo minuter på mig) med Malin, tränade afro och sedan körde vi lite maskiner ute i gymmet, det blev ett riktigt härligt benpass, så jag är verkligen nöjd. 

Nu sitter jag hemma och har ätit mat och varit ute med Spyker, har även pluggat lite och det tänker jag ägna kvällen åt, sedan kör vi upp sju imorgon och jogga, plugga och så blir det gym på eftermiddagen. 

Vi hörs! 

Jackan Malin fick utav mig i födelsedagspresent :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0