Matte

Sitter och räknar matte efter att jag har gjort ett ledarskaps och organisations prov och påbörjar uppdraget, matten går faktiskt riktigt bra (peppar, peppar, ta i trä) men vi får väl se hur det går när jag kommer till jobbigare kapitel... 
Det var ju faktiskt runt två år sedan jag hade matte senast, rätt sjukt egentligen. 

Vid tre åker jag in till Göteborg med Lena, innan det skall jag ta på mig, sminka mig, äta något och räkna några sidor matte. 

Vi höres! 

Ändrade planer, åker vid 14:00 istället.





Kommentarer
Anonym

Kan du beskriva hur munta i matte går till när du har gjort den? Ska läsa matte nästa år och jag är verkligen inte bra i matte (klarade knappt av nians matte). Funderar på om det kanske är svårare på distans, när man har munta muntligt hur man förklarar alla mattegrejer osv. :)

2014-03-25 @ 16:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0