Mina ben är döda...

Nu ligger jag i sängen helt utslagen, jag har tvättat ansiktet, borstat tänderna och smörjt in mina stackars små fötter... 

Mins ben och fötter är helt slut efter en hel dag i Göteborg plus ett afro pass med fokus på benen och dessutom benövningar efteråt, både en skön och jobbig känsla... Haha. 

Kan säga att jag inte alls är taggad på att gå upp klockan sju imorgon för att ge mig ut på en morgon promenad/PW/jogging runda, skulle hellre sova en extra timma men nä nu kör vi gärnet! :D 

Satt och pluggade i ca en timma, huvudet hängde inte alls med så jag brainstormade och skrev ner allt jag kunde komma på så imorgon skall jag "bara" skriva ihop allt till bra meningar. Känns rätt bra ändå, snaaart klar.

Vi hörs imorgon, sov gott

Har inga roliga bilder att visa er... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0