Öppna dina vingar och flyg min vän.

Hallå på er! 
Allt bra med er? 
Jag mår alldeles utmärkt, är riktigt trött och febrig men sånt är livet. 

Sedan vi hördes sist har jag gjort två prov och börjat på uppdraget, känns bra. 
Jag har satt upp mer foton på väggen eftersom vi kom ihåg att köpa klibbiklabb idag och sedan har jag ätit jätte god mat. 

Nu skall jag snart köra ett träningspass och sedan skall jag bort till hästarna med Alex. 

Åhh, vi har dessutom bestämt vad för tårta jag skall baka till Malin och Alex kalas nästa lördag, det kommer bli riktigt sjukt gott :D men mer om det närmare kalaset.

Puss







Kommentarer
Hedvig

Åh det är så synd att vi inte kan komma på kalaset! Vi får ses när teater yran är över! :D <3

Svar: Ja det är det verkligen! Åh, det låter kanon! Jag kan ju komma till dig så fort du kan :D <3
Emma Palmgren

2014-03-17 @ 19:35:31
URL: http://theoneandowly.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0