Plugg

God morgon på er! 

Vaknade vid sju imorse men tvingade mig själv att somna om, gick upp vid elva efter att jag legat vaken i sängen i någon timma.

Pappa och Ida har bakat grovt polarbröd, det smakar ungefär som mjukt knäckebröd, väldigt gott är det iallafall, så det har jag ätit till frukost. 

Nu sitter jag uppe i min säng och ska plugga, min dag kommer bestå av att plugga organisation och ledarskap, ikväll skall jag ut och jogga och sedan är tanken att kolla på CM med Malin och Lena. 
Imorgon händer inget speciellt, skall plugga och träna, får däremot se om jag åker till gymmet eller om det får bli hemma träning av något slag. 

Nu skall jag som sagt plugga... 
Hörs mer senare, puss & kram

Sitter i min "onepice" med Spyker bredvid (eller a, han sprang precis ner) 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0