Så himla irriterad!

min iPhone laddare gick precis sönder. fml, haha okej så farligt är det väl inte men det känns ju lite som att någon tog mitt liv i från mina händer, hade dessutom bara 5% batteri kvar när det hände så heeej dååå mitt hjärta, typ.

Det var ju inte direkt det jag hade tänkt lägga pengar på imorgon i Göteborg... men nu har jag ju inget val.
Försöker leta upp en så billig som möjligt så att jag kan köpa andra saker också, får försöka lösa det på bästa sätt helt enkelt :)

Nu är matten inskickad iallafall, var svårare än vad jag först förstod men det kan också haft att göra med att jag vart sjuuukt trött i huvudet. jaja, nu slipper jag tänka på det i några dagar iallafall, så får vi bara hoppas att jag får E ;)

Nä, nu ska jag gråta en skvätt och sedan försöka få låna en data så jag kan kolla på film, puss

Förlåt för värsta konstiga inlägget ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0