Semla & födelsedag

Alex fyller ju år idag som jag skrev förut, på Selmedagen dessutom så nu har jag och pappa kommit hem från hästarna och håller på och fixar iordning semlor. 

Jag och pappa är helt beroende utav semlor och skulle vi få bestämma skulle det vara semledag varje dag ;) 
Pappa är väl värst egentligen men mmmm vad gott det är... 

Idrotten är inskickad, jag och Malin har tittat på Beauty And The Beast och nu skall vi äta semla och titta på CM, bra tisdag! 

Imorgon skall jag vila från träningen, kör ett nytt pass på torsdag och sedan blir det gym på fredag och söndag istället. Är super taggad på att gymma men passet på torsdag kräver nog att jag är lite utvilad. Kan skriva om det passet imorgon :) 

Hööörs! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0