Söndags plugg

Sitter uppe i min säng och pluggar, äter nybakat grovt polarbröd och dricker banan mixat med lite mjölk, grädde och vaniljsocker, super gott och det får mig att vakna upp lite ;)

När jag är klar med plugget ska jag köra lite hemma träning, like back in the old day's.. Haha öh ja, för det var ju typ sju år (en månad) sedan jag körde hemma träning. Men det skall bli skönt! 

Det som motiverar mig till träningen nu är bilden utav min drömkropp som jag har i mitt huvud, att se andra som har lyckats och att hjälpa Alex. Sedan hjälper det ju att jag tränar tillsammans med min fina vän Therese :) 
Det första har blivit bara mer och mer peppande eftersom jag nu lite mer än en månad sedan jag köpte gymkort börjar se resultat, men framförallt så känner jag resultat och det känns så jävla grymt! 

Nä, nu skall jag återgå till plugget! 

Puss

Oj vilken sjukt dålig bild, men nu är mackan uppäten vilket gör det svårt att ta en ny, hehe ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0