Sov gott!

God kväll på er, jag hoppas att ni haft en fin torsdag! 

Just nu sitter jag uppe i min säng och har fötterna i fotbad, har tvättat ansiktet, borstat tänderna, bytt om till pyjamas och tagit fram kläder för morgondagen, redo för sängen med andra ord :) 

Imorgon går jag upp halv sju, fixar mig i raketfart och sedan följer jag med pappa till hans skola, skall bli kul att se vart han tillbringar sina dagar och framför allt att träffa hans klasskompisar som han pratar så mycket om. 
Efter det skall vi handla inför helgen och så är vi hemma någon gång mitt på dagen och då ska jag plugga, plugga plugga för att sedan åka och gymma på eftermiddagen. 

Nä, nu ska jag sätta fart så att jag kan sova så snart som möjligt. 

Sov gott


På väg hem från gymmet idag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0