Sun

God morgon, har ni också bra väder hos er? 
Här är det än så länge runt noll grader, vindstilla och solen skiner, men vi får se vad som händer under dagen :) 

Nu är Spyker promenerad och jag har ätit frukost, idag skall jag plugga som en idiot och så får vi se om jag kan följa med Lenis till Göteborg vid två-tre, hon skall nämligen köpa presenter till Alex och Malin eftersom hon självklart är bjuden på kalaset på lördag. 

Angående lördag så längtar jag ihjäl mig! 
Fredag eftermiddag kommer bestå utav bakning gånger hundra, haha, har mycket att baka och fixa inför kalaset nämligen. Två tårtor skall förberedas, syltkakor och drömmar skall göras och så funderar jag på att baka en sockerkaka så att det blir någon mjukkaka, sedan ska ju pappa baka kanelbullar också, fullt upp helt enkelt. 
Dessutom skall det städas och fixas. 

Pappa satt föresten igår och sydde gardiner till hallen och köket, händig pappa eller vad!? 
Eftersom pappa älskar allt som rör båtar, hav och vatten är hallen & trappan i det temat = vilka gardiner som helst godkänns ej utav sjökaptenen. 

Något sjukt har dessutom hänt, jag tycker att veckodagarna går föör fort, jag hinner verkligen inte med allt jag vill hinna med och helgerna är inte lika lockande längre när jag vet att jag tex har massa plugg. Sjukaste känslan, har ju haft ångest över att helgerna är så långt borta, senast för två veckor sedan hade jag kunnat göra vad som helst för att få helgen att komma fortare än vanligt. Haha jaja, sånt är livet ;) 

Nu:plugg. 




Ser ni vilket mini hovavtryck? Det får Celikas hovar att framstå som gigantiska ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0