Svacka

Känns verkligen som att jag kommit in i en stor svacka... Allt jag vill göra är att bara vara, sitta i soffan med Spyker sovande bredvid mig och bara vara... 

Det känns som att allt jag vill nå, allt jag egentligen vill göra med mitt liv är så långt bort, som att jag måste ta mig upp för några branta berg och det vet jag att jag inte klarar. Det handlar inte bara om stora saker utan även om små saker. 

Viljan finns egentligen men Orken finns inte och utan Orken är Viljan bara Drömmar. 

Iallafall God morgon på er! 

Imorse gick jag upp halv sju och sjöng för Alex som fyller 17 år idag, efter det åkte pappa till skolan och Alex till sin praktik och vi systrar gick och la oss igen. 
Vaknade vid nio och ligger nu i sängen och bara slappar. 

Idag har jag absolut inga planer, förutom att jag måste plugga så klart... Skall sätta på en diskmaskin också men det går fort. 

Nu skall jag gå ner, ta Spik på en promenad, äta frukost och sedan starta dagen ordentligt. 

Vi hörs,





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0