Tenebris



Igår var ju som sagt jag och Ida och tittade på Es 3:s föreställning Tenebrus, den var precis som väntat väldigt bra. 

Den väckte känslor och den fick i allafall mig att börja fundera på vart mänskligheten egentligen är påväg... 

Har ni inte sett den skulle jag verkligen rekommendera er att åka dit och se den ikväll klockan 19:00, är du över 20 år kostar det 120 kr, är du över 13 kostar det 80 kr och barn under tretton går in gratis. 

Det var kul att se hur alla har utvecklas och det var några speciellt som var grymt grymt duktiga, alla var jätte duktiga och jag hade verkligen inte kunnat göra det hälften så bra men det var några som stack ut lite extra helt enkelt :) 

Det var kul också för jag stod och pratade med en utav dem som uppträde när vi väntade på samma buss hem och han kände faktiskt igen mig, haha, det var ju ändå några år sedan vi sågs så det hade jag verkligen inte förväntar mig, men det var verkligen kul!
Pratade om vad som hänt sedan sist och självklart fick han mycket beröm för sin insatts. 
Det var även han som var Idas absoluta favorit så det var jag ju självklart tvungen att berätta ;)    

Det ända jag har att "klaga" över är väl att det inte var lite mer sång och musik, jag vet hur duktiga dem är så det saknade jag faktiskt lite, sen förstår jag, för detta var ju mer tänkt som en teater och inte en musikal :) 

Så ja, vill ni se något riktigt bra och tänkvärt, åk dit! 

Jag tog faktiskt bara den här bilden, var för upptagen med att titta plus att allt handlade ju om teknikberoende så kände inte för att sitta och hålla på med min iPhone ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0