Torsdag

Hallå! 

Torsdag idag, vilket innebär snaaart helg, händer däremot inget speciellt i helgen vad jag vet, jag och Therese har pratat om att hon skall följa med hem till mig på fredag efter att vi badad bubbelpool och bastat, men vi får se, får prata mer om det med henne sen :) 
Däremot måste jag plugga som en idiot i helgen... 

Ikväll blir det träning! Däremot inget Tabata pass för jag vill följa med till hästarna och än så länge har jag inte kommit på hur man kan vara på två stället samtidigt, haha, så då får jag skippa det passet idag och gymma istället, vilket inte gör någonting egentligen. 
Tycker det är roligt att vara ute i gymmet och köra styrka och kondition, sen är det ju perfekt med lite variation ibland. Men idag skall jag inte glömma handduken hemma.. Den gör nämligen inte så mycket nytta när den hänger hemma på stolen och väntar på att jag skall packa ner den i väskan ;) 

Nu skall jag sätta mig och plugga intensivt i några timmar, men först skall jag faktiskt hänga ut en tvätt i solen, får väl se hur länge detta vårvädret håller i sig men det är skönt så länge det varar och man får helt enkelt passa på att njuta! 

Vi hörs, puss

Bild från dagens promenad med Spik 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0