Trött på ord

Igår var jag inne i en riktig dipp, mådde sjukt dåligt psykiskt plus att jag hade feber och ont i hela kroppen. 
Var så trött på ord, orkade inte prata eller skriva därför blev det tomt här igår... 

Låg i soffan hela dagen och tittade på Glee, följde med till hästarna på kvällen vilket fick mig på mycket bättre humör, tack vare mina prinsessor <3

Idag känner jag mig mycket bättre, som tur är. 
Nu har jag röjt lite, satt på en disk, ätit frukost och kollat runt på fb m.m 

Idag skall jag plugga ledarskap och organisation och gymma. Dessutom skall jag kolla på något avsnitt utav Glee ;) 

Puss


Så absolut jag, nu har det däremot blivit mycket filmer på sistone men böcker är nog faktiskt bäst ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0