Usch.

Jag är så himla trött... och mätt. Pappa åkte med moppen till Sätila och köpte pizza vilket funkade väldigt bra, rann ut lite sås i väskan men pizzorna var varma och goda iallafall ;)

Just nu förstår jag inte hur jag skall orka åka till hästarna, men jag måste så då måste jag ju orka. Ha ha, smart. 

Imorgon ska jag gymma, plugga och slappa. Funderar på att kolla om bussarna går bra så att vi kan köra ett morgonpass, så slipper hela dagen gå och jag startar den på bästa möjliga sätt. 
Det suger att ha fritidskort och gå hemma på dagarna, hade jag haft ett annat busskort hade jag kunnat träna när som helst men detta är helt klart bättre än inget! 

Jaha, nu mumlar jag bara. Hörs 


Är det möjligt att sakna någon så mycket så att man får panik? ja, tydligen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0