Våren.

Våren är ganska jobbig för mig, periodvis. 

Ibörjan, när varken jag eller min kropp hunnit vänja sig vid solen och "värmen" går jag runt med en feber liknande känsla konstant i ett ganska bra tag, tills jag äntligen vant mig. 
Jag är tröttare än vanligt, får jobbig nare, min hud i ansiktet blir konstig, min näsa gör ont m.m 

Dessutom är ljuset alltid jobbigt för mina ögon, det kliar, rinner och svider, detta kan även bero på att allt börjar blomma och slå åt (=pollen) men det blir som värst någon gång i slutet av våren, detta är dock olika från år till år... 

Nu har jag börjat känna av allt jag nämt ovanför, värst är feber känslan och tröttheten och jag kan verkligen inte längta mer tills detta går över! 
Samtidigt är det lite skönt, för det betyder att det är vår, iallafall enligt min kropp ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0