1177

Ringde 1177 för det här med min tunga och antagligen så har jag fått svamp, ha ha som att det inte räckte med allt annat lixom. Men det är tydligen vanligt nu när munnen är helt ur balans och jag äter penicillin m.m så jag hoppas bara att det går att fixa fort. 

Ringde vårdcentralen och dem ringer upp vid fyra och så får vi se om jag hinner få en tid idag eller hur det blir. 

Detta är ganska jäkla segt. 

Om en stund är det dags för nästa tablett och efter det kommer jag behöva sova, hör till efter att jag tagit en tablett nämligen. 
Piggast är jag så här innan det är dags för medicin men energin och orken är inte stor kan jag lova. 

Nu ska jag vänta och så hörs vi senare, puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0