Äntligen lördag!

God morgon! 

Det kommer bli en fullspäckad dag idag, precis som igår kväll, men det ska bli så himla roligt :D 

Igår kväll bakade jag blåbärspaj, ananaspaj, muffins (Idas klass ska sälja dem i Sätila idag), jag städade, rakade mina och Malins ben, jag gjorde potatissallad och min lax,keso-röra. 
Och pappa gjorde piroger fram till klockan två på natten, men dem blev både fina och goda ändå ;)  

Nu sitter jag i soffan och äter lite yoghurt och så fort Malin har ätit upp sin frukost skall vi hjälpas åt att baka en rabarberpaj. 

Det som skall göras idag är att städa & dammsuga, samt möblera om så att alla får plats. 
Jag kommer fokusera på maten och dekorationerna, får ju göra det lite fint :) 

Vid tolv kommer Lena hit och då ska jag fixa henne och Malin, jag har provsminkat Malin och testat sätta upp hennes hår så Malin är underkontroll iallafall och så får vi se hur Lenas smink och hår slutar... Haha nejdå allt kommer bli jätte fint :) 
Jag åker sedan med M&L till kyrkan vid 14:30 eller något för att hinna ta lite kort på dem vid kyrkan, jag hoppas att det hinner spricka upp lite innan dess... 

Vi hörs när vi hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0