Åtta

Ställde mig precis på vågen och den visade att jag har gått ner åtta kilon sedan i måndags, helt sjukt. Sedan är det ju eftermiddag och man skall väga sig på morgonen men jag tror inte att det kommer göra någon större skillnad med tanke på att jag inte får i mig någonting. 

Visste ju att jag hade gått ner lite då jag minskat en hel del kring handlederna men ja... 

Tyvärr har väl alla muskler försvunnit också och vem vet när jag kan träna nästa gång, jaja penicillin kuren är slut om ca en vecka och sedan får jag komma igång lugnt igen. 

Men huvudsaken är att bli frisk, och det hoppas jag att jag är snart :) 

Vi hörs allihop, nu skall jag sova lite, jag blir nämligen alltid jätte trött efter att jag tagit min medicin vilket jag precis gjorde... 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0