Bak

Vaniljbullar #2 och frallor har vi bakat här hemma nu under kvällen.

Jag och pappa handlade mat och så blev det hel grillad fläskfilé med klyftpotatis, tre olika hemma gjorda såser och god sallad. 
Efter maten åkte jag och Alex till hästarna, har inte träffat mina prinsessor på snart tre veckor så det var väldigt kul att se dem igen. 

Väl hemma igen bakade vi som sagt och vi blev precis klara, sjukt gott blev det! 

Imorgon skall jag och pappa till hästarna under dagen och duscha våra två, eller iallafall Rullan, och fixa lite med dem. Jag har även tänkt träna imorgon, skall bli så himla skönt att komma igång igen :D 

Nu skall vi titta på TVD och TO, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0