Flyttat ner en våning

Idag tillbringar jag min tid nere i soffan, börjar tröttna på att bara ligga i min säng och det börjar min kropp också göra, har nog ont överallt. 
Så ja, nu blir det att ligga i soffan fram till att jag tröttnar på det ;) 

Vaknade upp imorse och kunde nästan svälja normalt, det gör fortfarande ont men det är utan tvekan bättre än igår! Tack gode Gud för det, för jag hade verkligen inte orkat en ända dag till. 

Idag har jag kunnat få i mig lite mer än vad jag har kunnat tidigare i veckan, så snaaart blir det jordgubbar och massa god läsk för att fira... Det finns däremot ingenting i matväg som jag är sugen på, utan bara massa dricka och frukt, en smoothie hade inte suttit fel! 
Skall bli intressant att se hur många kilo jag har minskat med sedan jag blev sjuk... 

Nej nu ska jag kolla om blåbärssoppan är redo att drickas/ätas och sedan sova lite, penicillinet gör mig seg och trött så jag sover nästan hela tiden. 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0