Första maj

Hallå på er!! 

Gårdagen blev jätte bra trots att vi aldrig åkte till någon majbrasa som vi brukar, men vi åt gott och så gjorde jag chokladpudding till efterrätt, en bra Valborg helt enkelt :) 

Idag gick jag upp vid åtta, tog Spyker på en promenad, åt frukost, pluggade och vid tolv kom Lenis så då gick hela familjen upp till sjön, tekade stället inför att jag ska ta kort på Malin och Lenis där i samband med deras konfirmation och det kommer nog bli gryyymt bra. 

Skulle åkt och tränar Tabata men det blev sjukt mycket krångel så jag stannade hemma. 

Just nu håller alla på och fixar inför maten, a förutom Ida som kollar på tv och Alex som åkte till gymmet utan mig. 
Det blir nämligen piroger till mat med rabarberpaj till efterrätt, mums! 

Om en stund kommer det upp bilder från dagens promenad till sjön och imorgon kommer bilderna på Malin upp :) 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0