Hej då

God morgon! 

Jag gick upp vid åtta idag och sa hejdå till lilla Ida, hon skall nämligen på klassresa till Varberg med hela klassen (nääähää) idag och kommer hem imorgon. 
Idag skall dem till havet och bada, leka lekar m.m och sedan skall dem till Ästad Gård och leka fångarna på gården. 

Jag vet att dem kommer få det super roligt och jag hoppas och tror att Ida vågar sova kvar... 

Nu ligger jag i sängen och väntar på att jag får äta frukost, får inte äta fören en timma efter att jag tagit tabletten nämligen. 

Idag skall jag försöka börja plugga lite smått, är ju så himla mycket bättre tack och lov men jag är ändå inte helt 100 än. 
Jag menar, jag har inte ätit ordentligt på mer än en vecka, jag har gått ner runt 10 kilo vilket gör att min energi är nästan lika med noll...
Det är jobbigt att fokusera och att anstränga sig för länge, segt. 

Vi hörs senare, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0