Ingen fantasi

God morgon.

Usch vilken jobbig natt jag haft, gick och la mig tidigt och låg och myste med Spyker, kollade på något avsnitt utav Glee och när jag sedan skulle sova gick det inte. Klockan blev två och jag blev bara mer och mer irriterad och när jag är irriterad och ligger i sängen rör jag mig mycket vilket inte var en bra idé eftersom Spyker låg nere vid mina ben...

Gick in med spik till Malin vid tre tiden och efter det tror jag att jag somnade ganska fort iallafall och nu har jag legat vaken ett bra tag.
Är helt slut i huvudet men jag är inte alls trött, konstigt. 

Idag ska jag försöka bli frisk, haha jag ska försöka iallafall, och så får det väl bli lite film tittande. 
Skall även planera lite inför Malins konfirmation men nu är det mesta under kontroll, allt förutom vilka och hur många som kommer... Får hoppas att dem hör av sig senast imorgon så vi hinner handla och fixa.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt utav Glee, är på säsong 5 avsnitt 3 så det är inte mycket kvar nu. 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0