Jag är en del av allt det jag har läst. - John Kieran

God morgon fredag! 

Det blev en riktigt bra torsdagskväll, vi satt ute under parasoller och åt räkor, baguetter, rostat bröd, grönsaker och bara njöt, tror vi satt ute i flera timmar. 

Idag är det fredag och jag skall tillbringa min dag åt att läsa, eller jag skall tillbringa min helg åt att läsa om det behövs. Måste komma igång lite lätt med plugget nu så att jag kan köra igång ordentligt på måndag... 

Idag kommer Ida hem, skall bli så roligt att höra hur hon haft det och vad dem har fått göra, men jag vet inte riktigt när hon kommer hem, haha någon gång idag iallafall ;) 

Nu skall jag börja läsa och sedan äta frukost så fort jag får. 

Imorgon är sista dagen med penicillin! :D däremot måste jag ta medicinen mot svamp i två veckor, så jag har en och en halv vecka kvar menmen. 

Kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0