Konstigt

Hej på er! 
Hoppas allt är bra med er :) 

Idag är min hals lite bättre däremot är min tunga helt förstörd, det är som att jag har bränt hela tungan, vilket jag inte har. 
Dessutom producerar min mun inget saliv utan istället bara massa konstigt slem så det är ju jätte konstigt i munnen...

När jag var som sämst tvingade jag mig själv att inte svälja så nu håller jag på att lära upp min mun/hjärna att jag faktiskt ska svälja när jag tex dricker. Att äta just nu funkar ju tyvärr inte utan något saliv. 
Usch. 

Iallafall så är jag inte hungrig utan bara törstig. Men det jobbiga är att ingenting smakar som det brukar så när min mage är mätt på dricka skriker min hjärna efter något sjukt gott att dricka och min torra mun vill inget mer än att dricka, så just nu är det lite... skevt eller vad jag ska skriva. 

Jag börjar bli piggare men samtidigt är jag sjukt trött och seg, längtar tills jag är frisk! 

Nu ligger jag i soffan och tittar på film, börjar bli sjukt trött på detta nu, jag vill sitta ute, promenera, träna och fungera normalt. 

Vi hörs, puss

Åhhh så gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0