Kubb & pizza

Åh vilken underbar lördag det har varit! 

Efter hockey matchen spelade vi allihopa kubb, och jäklar vad mycket bättre jag blivit, haha ni skulle varit med ;) Jag kom iallafall med Ida och Lenis och vi hade jätte roligt. 

När klocka blev 18:00 och vi hade kört flera omgångar gick vi in för att fixa mat och det fick bli pizza. Alla fick varsin deg bit och så fick man göra sin egna, så himla gott! 

Nu har vi precis kommit in, vi syskon plus Lenis satt ute och pratade massa minnen i minst två timmar, så roligt och vi skrattade en hel del ;) 

Just nu sitter jag och bloggar, nähä, medan Lena står och steker pannkakor till imorgon (jag kan inte steka pannkakor...) och dem andra fixar i ordning då vi alla skall kolla på film så fort pannkakorna är klara. 

Imorgon går vi upp vid sju och så är det fotboll som gäller hela dagen, hoppas på fint väder :) 

Vi hörs när vi hörs! 

PS avslutade precis min penicillinkur!! :D :D 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0