Onsdag?

Shit, jag har typ ingen koll på dagarna längre men jag tror att det är onsdag idag, eller det borde vara det iallafall för jag tror att det var tisdag igår. Haha.

Idag är alla i sina skolor så jag och Spyker är ensamma hemma, just nu ligger vi i soffan och slappar, han är så mysig på morgonen min lilla skitgris <3

Jag har iallafall precis fått i mig all min medicin och svampen är faktiskt redan bättre! 
Tur det för den medicinen jag fick igår kostade ca 300 kr, så det var väl den bästa dem hade. 

Igår fick jag faktiskt i mig lite mat, och jag orkade sitta med uppe vid bordet, framsteg! 
Vi åt fiskgratäng med potatismos (sådan som man köper färdig) och jag orkade äta ca halva och till efterrätt åt jag någon sked utav Malins nybakade kladdkaka som såg perfekt ut... så hon får göra ny när jag är frisk ;) 

Ska passa på att tacka för era kommentarer, jätte kul verkligen! Svar finns under era kommentarer i inlägget ni kommenterade :) 

Puss

Jag, Malin och Ida kollade på Dumma mig igår :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0