Räkor

Hej.

Shit vad varmt det är, och jag får/kan inte ligga ute i solen och få färg, det suger. Lovar att det kommer börja regna och bli kallt så fort jag blir frisk. 

Iallafall, pappa kom hem vid 11:30 och så pratade vi om vad vi skulle äta idag och pappa tyckte räkor, så klockan 14:04 tog han bussen in till stan för att åka till Feskekörkan och köpa räkor. 
Så idag blir det färska räkor, baguetter och annat gott till mat, man får ju passa på när Ida inte är hemma, haha nej men vi alla blev sugna på räkor när pappa sa det som förslag ;) 

Jag har precis sovit i en timma så nu har jag tänkt försöka röja lite, blir så seg utav medicinen och värmen hjälper verkligen inte till men jag måste röja lite iallafall, får ta det i omgångar och vila lite imellan. 

Hoppas att ni har en fin dag! 

Vadå när du var liten... ? ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0