Sjuk

Hej

Anledningen till varför jag inte bloggat är för att jag är sjuk. 
Vaknade upp med 40 graders feber igår och låg och skrek i sängen hela dagen för att jag hade så ont i kroppen. 
Nu har febern minskat men sedan igår kväll är mina halsmandlar större än störst, sök på svullna halsmandlar på Google så förstår ni vad jag menar när jag säger att jag inte kan andas. 
Har aaaldrig varit med om något liknande, det är fruktansvärt. 

Det jag har fått i mig dem här två dagarna är tre knäckebröd (innan halsen svullnade upp) och lite yoghurt. Men jag är som tur är inte hungrig, för det hade blivit jobbigt. 

Alex var räddaren i nöden och köpte med sig B&J när han slutade skolan idag så det ligger jag och äter just nu. Snäll bror jag har. 

Detta betyder ju tyvärr att det inte blir något Anderstorp för min del på torsdag, antagligen inte för Ida heller då hela familjen håller på att bli sjuka. Kul. 

Nu skall jag sluta berätta för er om hur dåligt jag mår och titta på film istället, och äta glass så klart. 

Vi hörs när jag känner mig tillräckligt pigg för att orka blogga. 

Puss och kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0