Sömn

Woho, jag lyckades sova hela natten! 

Jag gick ju iförsig och la mig runt 01:30 eller när Die Hard nu slutade, minnet är bra men kort, och sedan vaknade jag någon gång och bara la märke till att Ida hade stängt min sovrumsdörr när hon gått och lagt sig. 

Och nu så vaknade jag klockan 09:00 prick. 
Har vaknat runt fem varje morgon så detta var ett framsteg ;) 
Dessutom vaknade jag inte ens när jag fick sms utav comviq klockan åtta, och jag vaknar alltid utav min smsvibration. Skönt! 

Nu ska jag vänta på att jag får ta någonting att äta och sedan bara slappa i soffan. 

Jag är bättre idag, eller det visade sig att min hals ser precis likadan ut som innan men den känns bättre iallafall, så jag tänker ju gå efter hur det känns och inte hur det ser ut just nu, men självklart ta det lugnt ändå. 
Ärlig talat kommer jag nog inte kunna ta det något annat än lugn på ett bra tag... 

Nä, nu ska jag titta på tv :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0