Tolv timmar senare

Hejhej på er! 

Dagen har både gått fort och långsamt, haha jaja imorgon är det måndag och ny vecka iallafall. 

Idag har jag kollat på några avsnitt utav Chicago Fire, ännu en bra serie som jag tycker att ni skall titta på. 
Jag har även tillbringat större delen utav dagen att plugga och nu är äntligen uppdraget inskickat och jag känner mig lagom redo för examinationen på onsdag. . . Det kommer nog gå bra. 

Imorgon åker jag till psykologen och sedan skall jag plugga och prata med min mentor. Låter som en bra måndag helt enkelt. 

På onsdag eller torsdag åker jag och Ida till våran farbror i Anderstorp, Ida skall ha praktik på torsdag och eftersom pappa inte jobbar utan studerar skall hon vara hos Tomas eller Nina. Jag följer med för att träffa Hedvig men framförallt är det så att Ida skall våga sova över då vi stannar i några dagar, skall bli super kul! 

Nu skall jag sluta skriva och sova. 

Sov gott

Inte direkt vad man får lära sig i Chicago Fire ;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0