Torsdag

Usch usch usch. 

Jag tänkte titta in och uppdatera er med att jag lever. Knappt.

Idag körde Alex mig till vårdcentralen med moppen vilket var en väldigt rolig erfarenhet, orkar nämligen knappt sitta på toa i två sekunder, men jag kom både dit och hem utan att trilla av. . . 

Fick som tur var komma in till läkaren nästan direkt när vi kom fram, han ställde några frågor och sedan tittade han mig i halsen... 
När han hade tittat i ca en sekund började han humma för sig själv och gick bort till datan. Tillslut sa han iallafall " jag sätter in en penicillin kur för det är antagligen en svårare variant utav halsfluss" jag tackade för hjälpen, köpte med mig massa medicin, handlade lite mat och sedan åkte vi hem. 

Idag har jag tvingat i mig lite saft, blåbärssoppa och vattenmelonbitar, skär ner skivorna i små tärningar och sedan så pressar jag ur saften i munnen och slänger själva köttet, i vissa fall tvingar jag mig själv att svälja det också...

Nu har Alex iallafall precis varit och handlat Calippo, sååå himla gott! 

Jag hoppas innerligt att halsen blir bättre snart, typ helst nu. Jag har redan bestämt vad jag skall åka och köpa så fort jag kan svälja normalt, nämligen jordgubbar, äpplecider, hallonsoda och 7-up, läääängtar!!! 

Nä, nu ska jag äta min glass och sedan försöka sova.

Kram 




Här kommer en länk till en tjej som har satt ord på precis allt jag känner just nu, haha, hon får till och med mig att vilja skratta och hade det inte varit för att jag har så ont i halsen så hade jag skrattat högt ;) 

http://www.bajsbloggen.com/?p=39
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0