Torsdag

Hej på er. 

Det är en nästan helt frisk tjej som skriver detta inlägget, vilket känns super, vill ju vara frisk och pigg inför Malins konfirmation på lördag! 

Imorse gick jag upp klockan 06:40 och åkte in till stan med pappa, först åkte vi till hans skola en snabbis och sedan handlade vi massa till på lördag. 
Imorgon blir det likadant, vi kunde nämligen inte köpa med oss allt hem idag. 

Nu har jag varit borta hos hästarna, klippte av all Rullan's man för att underlätta nu när hon börjar klia sig (sommarexem), är nämligen mycket lättare att smörja in och hålla rent och förra året märkt vi stor skillnad när manen åkte tidigt, så vi gör lika dant iår och hoppas på bra resultat. 

Nu ska jag lägga mig i badet med musik, tända ljus och så tänker jag spraya lite Victoria Secret i badrummet så att det luktar godare :)  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0